D.
G.
Min.
Sec. opis.
5,99 zł -40% 9,99 zł
Pokoloruj szarość dnia codziennego magentowym naparem! Herbata ta przywołuje na myśl wspomnienia z dziecińska: postacie z kreskówek i dżem malinowy.
– Naturalne składniki
– Bez cukru
– Bez GMO
– Wegańskie
– Bezglutenowe
– Do przygotowania na ciepło i ziemno
Jak ją zaparzyć?
– Weź swój ulubiony kubek (240 ml)
– Włóż do środka torebkę z herbatą
– Dodaj wodę (o temperaturze około 95–100°C)
– Zaparzyj przez 3–5 minut i ciesz się naparem!
Składniki: Kenijska czarna herbata, kawałki malin, naturalny aromat malinowy.
Warunki przechowywania: przechowywać w suchym miejscu w temperaturze poniżej 25°C i przy wilgotności względnej powietrza poniżej 75%.
*****
O kolekcji herbat GET FLY od „g’tea!”:
Ta kolekcja herbat to stanowisko „g’tea!” przeciwko konwencjonalności i monotonii. Znane, klasyczne połączenia zostały tutaj wzbogacone prawdziwą symfonią smaków: od orzeźwiająco pikantnego po delikatne i gładkie nuty smakowe.
Wielka Brytania
Herbata czarna
g’tea!
Herbata w torebkach
3
1
0 g
0.1 g
25
5060207697750
50 g
Na razie nie ma opinii o produkcie.
Twój komentarz
Nazwa
Adres email
Możesz wybrać, które pliki cookie chcesz, abyśmy używali. Niektóre z nich są niezbędne i nie można ich wyłączyć.
Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego działania naszej witryny i nie można ich wyłączyć. Nie zbierają żadnych danych identyfikujących użytkownika.
Te pliki cookie pozwalają nam zoptymalizować naszą witrynę i zobaczyć źródła ruchu w witrynie. Korzystamy w tym celu z platformy Google Analytics. Zebrane dane nie identyfikują Cię i nie są udostępniane podmiotom trzecim. Włączenie tych plików cookie umożliwi Ci korzystanie z naszej wtyczki czatu na żywo i tym samym otrzymanie pomocy od naszych konsultantów.
Nikt nie lubi reklam w Internecie – zwłaszcza tych zupełnie nieistotnych. Te pliki cookie pozwalają nam identyfikować Twoje potrzeby i dostarczać tylko najbardziej odpowiednie oferty. Będziesz widzieć reklamy, nawet jeśli nie włączysz tych plików cookie, ale nie będą one dostosowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.