D.
G.
Min.
Sec.
Serwis gwarancyjny ma maksymalnie 14 dni aby rozpatrzeć zgłoszenie gwarancyjne o czym zostaną Państwo poinformowani. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia sprawy serwisowej nie ma konkretnych terminów na naprawę uszkodzonego sprzętu, jednak szacunkowo nie trwa to dłużej niż do 3 tygodni od daty zgłoszenia usterki. Okres ten może się wydłużyć w momencie, gdy potrzebne będzie sprowadzenie podzespołów, których w momencie nie ma dostępnych w serwisie.
Możesz wybrać, które pliki cookie chcesz, abyśmy używali. Niektóre z nich są niezbędne i nie można ich wyłączyć.
Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego działania naszej witryny i nie można ich wyłączyć. Nie zbierają żadnych danych identyfikujących użytkownika.
Te pliki cookie pozwalają nam zoptymalizować naszą witrynę i zobaczyć źródła ruchu w witrynie. Korzystamy w tym celu z platformy Google Analytics. Zebrane dane nie identyfikują Cię i nie są udostępniane podmiotom trzecim. Włączenie tych plików cookie umożliwi Ci korzystanie z naszej wtyczki czatu na żywo i tym samym otrzymanie pomocy od naszych konsultantów.
Nikt nie lubi reklam w Internecie – zwłaszcza tych zupełnie nieistotnych. Te pliki cookie pozwalają nam identyfikować Twoje potrzeby i dostarczać tylko najbardziej odpowiednie oferty. Będziesz widzieć reklamy, nawet jeśli nie włączysz tych plików cookie, ale nie będą one dostosowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.