Naszym celem jest jak najszybsza wysyłka zamówień do naszych klientów. Jednak ze względu na zwiększoną sprzedaż, w okresie świątecznym czas wysyłki może się wydłużyć.
Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.
Z góry dziękujemy – nie tylko za dalszą lojalność wobec Przyjaciół Kawy, ale również za cierpliwość!
Możesz wybrać jedną z trzech następujących metod dostawy:
Usługa dostawy do domu; Dostawa do wybranego paczkomatu inPost; Możesz również odebrać towar tego samego dnia i zapłacić za niego przy odbiorze w dowolnym sklepie Przyjaciele Kawy.*
*Ten warunek jest ważny tylko wtedy, gdy wybrany sklep posiada wystarczającą ilość pożądanych przez Ciebie artykułów. Aby dowiedzieć się więcej, należy zadzwonić bezpośrednio do sklepu (+48 226 351 933). Zamówione przez Ciebie towary możesz odebrać w ciągu 2 tygodni.
Oferujemy również dostawę tego samego dnia poprzez:
WOLT (dedykowana aplikacja mobilna): Dostawa realizowana jest tego samego dnia na terenie Warszawy w promieniu 5 km od sklepu przy ul. Pańskiej 77/79. Pełna lista produktów dostępnych do zamówienia przez WOLT dostępna jest w aplikacji lub na stronie https://wolt.com/pl/pol/warsaw/venue/przyjaciele-kawy.
Kurierzy X-press (za pośrednictwem Allegro.pl lub telefonicznie): Usługa dostawy realizowana jest w ośmiu miastach Polski (Częstochowa, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Toruń, Warszawa, Wrocław). Dostawa tego samego dnia ma miejsce, gdy godzina wysyłki i miejsce dostawy są zgodne z poniższymi wytycznymi: Dostawa do Warszawy: zamówienie złożone do godziny 15:00 Dostawa do pozostałych miast: zamówienie złożone do godziny 10:00 Przedmioty objęte usługą X-press couriers: kawa i produkty pielęgnacyjne Więcej informacji o usłudze znajduje się na stronie https://allegro.pl/kampania/one/kurier#dla-kupujacych.
O odbiorze zamówienia lub jego przekazaniu kurierowi poinformujemy Państwa drogą mailową lub telefoniczną.
Jeśli nie otrzymałeś/aś swojej przesyłki, skontaktuj się z firmą kurierską by ustalić dokładny status przesyłki. W sytuacjach granicznych możesz skontaktować się z nami mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.
Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki zaraz po jej nadejściu. Jeśli którykolwiek z zamówionych produktów został uszkodzony (niezależnie od tego, czy uszkodzenie jest widoczne, czy ukryte) podczas transportu, prosimy o zgłoszenie szkody przewoźnikowi w ciągu 14 dni. Szkody transportowe należy również zgłosić do “Przyjaciół Kawy” w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Możesz to zrobić kontaktując się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522.
W momencie jeśli w otrzymanej przesyłce znalazły się towary, które nie były zamawiane bądź brakuje jakiegoś produktu, skontaktuj się z nami niezwłocznie mailowo [email protected] bądź telefonicznie +48 22 635 19 33.
Po przetworzeniu i wysłaniu zamówienia, otrzymasz e-mail z informacjami dotyczącymi śledzenia przesyłki. Jeśli nie otrzymałeś e-maila, upewnij się, że sprawdziłeś również swój folder spamu. Jeśli nie otrzymałeś numeru przesyłki, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] lub +48 664 722 522, aby dowiedzieć się szczegółów zamówienia. Zalecamy częste sprawdzanie informacji o śledzeniu przesyłki, aby uniknąć sytuacji, w której przesyłka zostanie przekierowana z powrotem do naszego magazynu.
Tak! Numer śledzenia przesyłki jest wysyłany na Twój e-mail w momencie, gdy przesyłka opuszcza magazyn. Jeśli wybrałeś odbiór towaru w sklepie, poinformujemy Cię o zamówieniu poprzez wiadomość lub telefonicznie.
Wybrane przedmioty są pakowane i wysyłane w ciągu 1-3 dni roboczych po dokonaniu płatności. 95% zamówień jest dostarczanych następnego dnia!*
*Czas dostawy może się wydłużyć podczas wyprzedaży świątecznych. Podczas gdy większość zamówień jest nadal wysyłana na czas, niektóre mogą zająć do 2-4 dodatkowych dni roboczych, aby zostać wysłane.
Ważne: Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranej metody dostawy. Numer śledzenia jest podawany po opuszczeniu przez przesyłkę naszego magazynu.
W przypadku, gdy wybierzesz opcję odbioru zamówienia w jednym z naszych sklepów stacjonarnych jego realizacja na dwa sposoby:
Wysyłka do dowolnego miasta w Polsce jest darmowa dla wszystkich zamówień powyżej 199 zł! Jeśli Twoje zamówienie jest mniejsze niż 199 zł, cena dostawy zależy od sposobu dostawy, który wybierzesz przy kasie. Kurier GLS – 19,99 zł; InPost – 9,99 ZŁ. Alternatywnie możesz za darmo odebrać zamówienie osobiście w sklepie fizycznym.
Jeśli całkowity koszt zamówienia nie przekracza 70 zł:
Naliczana jest opłata za małe zamówienie w wysokości 7,99 zł.
Obecnie nie oferujemy takiej opcji. Jeśli chcieliby Państwo zamówić kilka produktów z dostawą pod różne adresy będą musieli Państwo złożyć osobne zamówienia.
Możesz wybrać, które pliki cookie chcesz, abyśmy używali. Niektóre z nich są niezbędne i nie można ich wyłączyć.
Te pliki cookie są niezbędne do prawidłowego działania naszej witryny i nie można ich wyłączyć. Nie zbierają żadnych danych identyfikujących użytkownika.
Te pliki cookie pozwalają nam zoptymalizować naszą witrynę i zobaczyć źródła ruchu w witrynie. Korzystamy w tym celu z platformy Google Analytics. Zebrane dane nie identyfikują Cię i nie są udostępniane podmiotom trzecim. Włączenie tych plików cookie umożliwi Ci korzystanie z naszej wtyczki czatu na żywo i tym samym otrzymanie pomocy od naszych konsultantów.
Nikt nie lubi reklam w Internecie – zwłaszcza tych zupełnie nieistotnych. Te pliki cookie pozwalają nam identyfikować Twoje potrzeby i dostarczać tylko najbardziej odpowiednie oferty. Będziesz widzieć reklamy, nawet jeśli nie włączysz tych plików cookie, ale nie będą one dostosowane do Twoich potrzeb i zainteresowań.