Skip to content

Podczas składania zamówienia, w koszyku znajduje się pole “Wpisz kod rabatowy”. Wpisz tam swój kod, zatwierdź go, a koszt Twojego zamówienia zostanie automatycznie obniżony.

Jeśli Twoje zamówienia nie zostały jeszcze wysłane, a chcesz je połączyć w jedno, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta ([email protected], +48 664 722 522).

Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta ([email protected] lub +48 664 722 522). Jeśli Twoje zamówienie nie dotarło jeszcze do etapu realizacji, możliwe, że nadal będziemy mogli zmienić adres dostawy. Często jednak nie jesteśmy w stanie dokonać takich zmian, ponieważ zamówienie jest pakowane i oczekuje na wysyłkę w ciągu 24 godzin od złożenia.

Prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta ([email protected] lub +48 664 722 522). Jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, możliwe, że będziemy mogli je zmienić lub anulować. Często jednak nie jesteśmy w stanie dokonać takich zmian, ponieważ zamówienie jest pakowane i oczekuje na wysyłkę w ciągu 24 godzin od złożenia.

Gdy nasz dostawca płatności przetworzy Twoją płatność, wyślemy potwierdzenie zamówienia na adres e-mail, który podałeś podczas składania zamówienia.

Możesz to zrobić w sekcji uwag do zamówienia przy wyborze sposobu dostawy w kasie. Nazwa pola to “Inne komentarze”.

Po prostu wybierz produkty, które chcesz kupić i dodaj je do koszyka. Przejdź do strony kasy, wypełnij swoje dane osobowe i wprowadź szczegóły płatności.

Skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 664 722 522), mailowo ([email protected]) lub przyjdź do jednego z naszych sklepów fizycznych w Warszawie lub Krakowie. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania!

Możesz to zrobić w naszym sklepie internetowym, telefonicznie (+48 226 351 933), mailowo ([email protected]) lub odwiedzając jeden z naszych sklepów fizycznych w Warszawie.