Zwroty
Towar złej jakości można zwrócić bez opłat. Jeśli produkt nie jest wadliwy, ale nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych, o ile spełnia warunki, którym podlegają wszystkie zwracane artykuły. Należy pamiętać, że koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient. Opłata za przesyłkę zwrotną zależy od kuriera i przedmiotu. Opłata ta dotyczy kosztów wysyłki, a nie opłaty za zwrot. Zwroty do sklepu stacjonarnego są bezpłatne.
Towar można zwrócić na dwa sposoby:
- dostarczając produkt osobiście do jednego z naszych punktów stacjonarnych;
- wysyłając produkt na adres:
Przyjaciele Kawy
19-300 Ełk
ul. Krzemowa 4
tel +48 226 351 933
Kiedy produkt zostanie zwrócony, przekażemy Ci pieniądze w ciągu 14 dni roboczych. Potrzebny nam będzie numer Twojego konta, imię i nazwisko oraz numer zamówienia. Ważne jest, aby pieniądze zapłacone za zwrócony towar zostały przelane na podane przez Ciebie konto bankowe. Nie ma możliwości zwrotu pieniędzy w gotówce lub za pomocą firmy kurierskiej.
Jak tylko Twój przedmiot dotrze do magazynu i jego stan zostanie sprawdzony przez naszych specjalistów ds. jakości, wyślemy Ci e-mail z potwierdzeniem realizacji zwrotu pieniędzy.
Jako ważny element naszego łańcucha wartości, oferujemy 14-dniową politykę zwrotów. Pamiętaj jednak, że produkt, który chcesz zwrócić, musi być w nienaruszonym stanie (fabrycznie nowy). Możesz sprawdzić towar pod względem wyglądu, kolorystyki, wielkości, ale aby otrzymać pełny zwrot pieniędzy, produkt nie powinien:
- nie powinien być włączany;
- nie powinien być użytkowany;
- nie powinien nosić śladów użytkowania;
- nie powinien być łączony z innymi towarami po dostarczeniu, tak że stają się elementami nierozłącznymi;
- dodatkowo zwrócone powinny zostać wszystkie elementy wchodzące w skład danego produktu.
Zwrot pieniędzy otrzymasz, w momencie gdy produkt dotrze z powrotem do naszego magazynu i zostanie oceniony jego stan. Zwracamy uwagę, że koszty przesyłki poniesione podczas doręczenia przesyłki nie będą uwzględnione w zwrocie pieniędzy.