Skip to content

1. Dlaczego warto ją mieć?

Przy zakupie ekspresu do kawy do użytku domowego, otrzymuje się standardową gwarancję na 2 lata. W przypadku zakupu dodatkowej gwarancji, okres ten można wydłużyć od 1 – 5 lat. Jeśli naprawa urządzenia będzie czasochłonna – na ten czas oferujemy maszynę zastępczą.

2. W jakich sytuacjach ma zastosowanie?

Serwis w przedłużonej gwarancji dotyczy takich samych przypadków, co standardowa gwarancja. Ponadto, ekspresy z tą gwarancją mają pierwszeństwo w naszym serwisie w trakcie diagnostyki i naprawy. Faktura jest dowodem posiadania przedłużonej gwarancji na dany model ekspresu.

3. Jaka jest cena tej usługi?

Koszt przedłużonej gwarancji na 2 lata wynosi 10% ceny ekspresu do kawy*.

*Minimalna cena przedłużonej gwarancji wynosi 200 PLN. Jeśli koszt rozszerzonej gwarancji na 1 rok nie osiąga minimalnej kwoty 200 PLN, maksymalny okres rozszerzenia gwarancji wynosi 2 lata.

4. Jak kupić?

Przedłużoną gwarancję można nabyć w naszych sklepach i zamawiając on-line, telefonicznie lub poprzez e-mail.

5. Co zrobić, gdy potrzebna jest naprawa?

Zadzwonić do nas: 664 722 522. W przeciągu jednego dnia kurier odbierze urządzenie i dostarczy je do serwisu – na nasz koszt*. Po diagnostyce i naprawie usterki, dostarczymy ekspres z powrotem.

*W przypadkach, kiedy usterka jest objęta gwarancją.